Warrior System Support Forum

Warrior 7 Software Support => Warrior Software General Support => Topic started by: GV_2002 on October 07, 2009, 07:02:10 PM

Title: Warrior hung up
Post by: GV_2002 on October 07, 2009, 07:02:10 PM
  Hello, I ve a problem with one notebook and Warrior 071220. It was working OK but several days ago starts hanging up. It happens not very often but stops the log and is necesary reset. How can I troubleshoot the problem? The Windows event log shows:

Tipo de suceso:   Error
Origen del suceso:   Application Error
Categoría del suceso:   Ninguno
Id. suceso:   1000
Fecha:      05/10/2009
Hora:      18:32:10
Usuario:      No disponible
Equipo:   PC-4834
Descripción:
Aplicación con errores: logsys32.exe, versión: 2007.10.4.1, módulo con error: wdbase.dll, versión 2007.12.20.1, dirección de error 0x00010981.

Para obtener más información, vea el Centro de ayuda y soporte técnico en http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp.
Datos:
0000: 41 70 70 6c 69 63 61 74   Applicat
0008: 69 6f 6e 20 46 61 69 6c   ion Fail
0010: 75 72 65 20 20 6c 6f 67   ure  log
0018: 73 79 73 33 32 2e 65 78   sys32.ex
0020: 65 20 32 30 30 37 2e 31   e 2007.1
0028: 30 2e 34 2e 31 20 69 6e   0.4.1 in
0030: 20 77 64 62 61 73 65 2e    wdbase.
0038: 64 6c 6c 20 32 30 30 37   dll 2007
0040: 2e 31 32 2e 32 30 2e 31   .12.20.1
0048: 20 61 74 20 6f 66 66 73    at offs
0050: 65 74 20 30 30 30 31 30   et 00010
0058: 39 38 31 0d 0a            981..   


Best regards.
Title: Re: Warrior hung up
Post by: kmilch on October 08, 2009, 08:56:49 AM
There is a newer version of Warrior available, so the first choice is always to upgrade to the latest version.  If you cannot, then it would help to know the specific sequence of events that could be causing a problem.